ח"כ הלוי: "עלינו ללכת למהלך מושכל בליווי הסברה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ הלוי: "עלינו ללכת למהלך מושכל בליווי הסברה"

ח"כ עמית הלוי במהדורה המרכזית: "יש לנו 3-4 שנים. בזמן הזה צריך תכנית להחזרת האיזון בין הרשויות בצורה מושכלת מלווה בהסברה רצינית שאנחנו באים לטובת המדינה"

עמית הלוי צילום: Gershon Elinson/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמית הלוי (הליכוד), שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לוויתור על פסקת ההתגברות: "אני לא חושב שפסקת ההתגברות היא הדבר הנכון מלכתחילה. המדינה הזו בת 75. הגיע הזמן להבהיר את הגבול הנכון בין הרשויות. הבעיה שלנו היא שרשות אחת התנפחה מידי ולקחה סמכויות בלי בדל של אזכור בחוק. עילת הסבירות היא דוגמא מצוינת לכלי שהתנפח מעבר למידותיו".

לדבריו: "מה שצריך לעשות זה מה שלא עשינו ב-30 שנה האחרונות. צעד אחר צעד, המגמה שברק הוביל מאז פס"ד בנק המזרחי ועד היום נגס ביכולת שלנו לחוקק חוקים. גם אנחנו לא פעלנו כנדרש. אני חושב שזה היה מתמימות ופרגון מוגזם לשמאל ולגלימות השופטים. לא הבנו מה המשמעות של זה.

"מה שאנחנו צריכים לעשות, יש לנו 3-4 שנים. בזמן הזה צריך תכנית להחזרת האיזון בין הרשויות בצורה מושכלת מלווה בהסברה רצינית שאנחנו באים לטובת המדינה".

עוד אמר: "פרגנו מידי לשמאל. לא חשבנו שהוא יגיע למחוזות אלימים מהסוג הזה. גם מוקדי כוח אחרים ששם יש להם אחיזה. הגיעו למצב שהשביתו את המשק ומוסדות של המדינה. לכן צריך להיערך מחדש".

על חוק טבריה – נשאל הלוי האם לא מדובר בשינוי כללי המשחק תוך כדי משחק? והשיב: "אני חושב שהמועד הרלוונטי בהקשר הזה של מי יכול להתמודד הוא המועד שבו אדם יכול להציג את מועמדותו. היום הצעתי הסתייגות שגם ראש עיר שמונה יצטרך להתפטר 90 יום קודם. הוא חוק כללי, הוא גם צופה פני עתיד".



0 תגובות